Welcome to my world !

AHOJTE,
Vítam Vás na mojom novom blogu. Teda v mojom svete.

Tento blog bude zameraný na fashion,beauty,lifestyle.
Sem-tam sa tu objaví aj článok z môjho života .

Názov blogu je With Kass. Kass alebo Kassy tak ma prezývajú. Milujem písanie. Je to mojou vášňou.
Taktiež milujem hudbu a cestovanie.
A hlavne adrenalín.
Som veľký optimista . Nemyslím negatívne , a preto dúfam , že sa mi bude dariť aj z blogom.

Keďže veľmi nemusím úvodné články rozhodla som sa napísať rovno môj prvý článok (na tento blog ) .
Moja beauty cesta.
Dúfam , že tento článok ešte nikto nepísal .

S pojmom kozmetika som sa prvýkrát stretla v cca 6 rokoch. Vedela som čo je to krém na ruky a balzám na pery.
V 7.rokoch som dostala svoj prvý balzám. Pamätám si , ako veľmi som sa tešila . Pusu som si ním pretierala asi každých päť minút. Potom ma prestal baviť a prešla som na krém.

V 8. a 9. rokoch sa nič nedialo. Stále som mala svoj balzam a krém.

V 10. rokoch som sa začala pozerať na mamku , ako sa maľuje. Fascinovali ma to. Vravela som jej čo sa mi na jej líčení páči a čo nie.
V 10.  na prelome 11. rokoch som dostala svoju prvú paletku.

Barbie paletku. Myslela som si , že to je prestížna a veľmi drahá značka 😀 Musím uznať -bola celkom dobre pigmentovaná.

V 12 rokoch som spoznávala pojem korektor a púder , ale stále som ich nepouživala. Vedela som , ako vyzerajú kde sa používajú.

V 13.rokoch som spoznala väčšinu pojmov napr. Rozjasňovač, brondzer … a mnoho ďalších. A začala som ich aj používať nie všetky ale väčšinu .
Trinástka bola prelomová.
Postupom času som už len začala používať ďalšie produkty.

Dúfam , že sa článok páčil. Budem rada ak sa vrátite.
Kedy ste sa začali maľovať vy ?

Píšeme si pri ďalšom článku !
Ahoj

Pridaj komentár

