Biker jacket ?!

Zajtra idem na výlet. Po veľmi dlhom čase 😀 Chýbalo mi to . Som človek , ktorý cestovanie a adrenalín miluje z celého srdca a sedieť v škole celé dni ma deptá 😀 Potom sa plánujem poriadne vyspať.
Sedím , rozmýšľam. Zrazu mi blikne v hlave námet na článok . Bliká tak silne , že si musím okamžite sadnúť a napísať ho.
Predvčerom som bola nakupovať. A kúpila som si vec po ktorej túžim dlhé roky a som zástancom toho , že by ju mala mať každá ( aj keď ja som ju doteraz nemala  )
Je čierna trochu motorkársky štýl a hodí sa k všetkému . Kožená bunda . Bola to láska na prvý pohľad. V tom obchode som ju nemohla nechať . Trochu som sa bála ceny keď som k nej kráčala . Bola som odhlodaná žiadať zľavu ( aj keď mi ju ešte v žiadnom obchode nedali asi im niesom sympatická 😀 ) Dokráčala som a otáčala štítok. Bola v zľave. Stála o 20 eur menej. Čo je pre mňa ako nezarabajúceho študenta obrovské šťastie 😀 A už som prikladala kreditnú kartu k terminálu. Samozrejme cestou k pokladni som nabrala pár ďalších vecí 😀
Ja osobne radšej kombinujem jednoduché a jednofarebné kúsky. Možno preto som si koženkovú bundu tak obľúbila. Sú praktické , nadčasové , pohodlné a krásne. Nosím ju v jari ale určite so mnou pôjde aj do jesene.
Milujem , že sa dá kombinovať do elegantného štýlu aj športového .
Veľmi sa mi páčia aj koženkové bundy vínovej farby . Túto sezónu som radšej vsadila na klasickú čiernu.
Aký názor máte na koženkovú bundu vy ? Ktorý kúsok by podľa Vás nemal chýbať v šatníku každej ?
Dúfam , že sa článok páčil
One thought on “Biker jacket ?!

  1. Miška

    Za mě to jsou rozhodně černé šaty-nestárnoucí klasika ať už v dlouhém či katším provedení 😉
    Miška
    tripsandweekendactivities.wordpress.com

    P.S. Omlouvám se za to, že píšu česky, ale kdybych psala tak, jak si myslím, že je to slovensky, určitě by to slovenština nebyla, tak snad nevadí 😉

    Like

Pridaj komentár

