Outfits

Ahojte ,

Máte človeka , ktorému môžete plno dôverovať ? Povedať mu všetko ?  Zabávať sa s ním ale aj riešiť dôležité veci ? Viete , že bude pri vás stáť aj v tých najhorších chvíľach ? Tak potom máte všetko čo k šťastiu potrebujete . Ja mám kamarátov ale iba jedného môžem (  som mohla ) považovať za toho jedinečného. Nastalo to čo muselo raz prísť. Sklamanie. Myslím si však bolo príliš  veľké. Obrovské. Dalo by sa prirovnať k veľkosti Zeme . Prešlo to . Prišlo, bolelo,odišlo. Uvedomila som si človek , ktorý toto urobí nie je pravý priateľ.

Takže úvod máme za sebou boli to pocity , ktoré som cítila ( cítim ) tak dúfam ,že vám to nevadilo.

Dnešný článok budú moje outfity. Moja tvorba. V článku viac spoznáte môj štýl .Tak poďme na to

1.Mramor
Keď som prvýkrát zbadala mramor na oblečení vedela som , že si niečo budem musieť kúpiť s týmto motívom .

image

2. Metalické kúsky
Wau. Pôsobí to na mňa luxusne . Kombinujem to len s jednoduchými kúskami a tak nechám vyniknúť tie odtiene .

image

3.Oversized
Svetre , bundy … Veľmi sa mi to páči . Je to pohodlné a dobre vyzerajúce . Samozrejme nie každému sa to musí páčiť . A najradšej to nosím v tejto kombinácii –

image

4.Kožená bunda
Tento kúsok mi nesmie chýbať v šatníku ani jednu sezónu . K bunde milujem nosiť károvanú košeľu. Všeobecne kár na oblečení milujem .

image

 

 

 

Páči sa vám mramor na oblečení ?

Píšeme si pri ďalšom článku !

4 thoughts on “Outfits

  1. Ada G.

    Naozaj skvelý článok a moc krásny blog! Veľmi ma mrzí to čo si písala na začiatku 😦 kožená bunda je naozaj klasika a niečo s mramorovým motívom si musím aj ja kúpiť ♥

    Like

Pridaj komentár

