MISS 2016


Ahojte !

V poslednej dobe som sa začala usmievať . Len tak . Jednoducho idem po ulici a usmejem sa na náhodných ľudí . Najlepšie na tom je keď Vám ľudia úsmev opätujú . Niektorí to nechápu a s čudným výrazom sa na mňa  pozerajú. Iní si to ani nevšimnú pretože majú hlavu takmer zaborenú  v Zemi ( ako emu ) alebo telefonujú, chatujú … A v tom najlepšom prípade si ku mne sadnú a začnú sa so mnou rozprávať ( áno aj to sa mi stalo :)) .


Dnešný článok bude o Miss . Neviem prečo ale rozhodla som sa o tom napísať článok . Miss Slovensko išlo v televízií nedávno Česka Miss trošku dávnejšie . Dnes by som chcela povedať svoj názor . Samozrejme nie každý so mnou musí súhlasiť pretože každému sa páči niečo iné .

Začnem Miss Slovensko. Začnem od začiatku . Miesto bolo veľmi pekné . Moderátormi som bola prekvapená . Na koniec však neboli takí zlí ako som predpokladala . Čo sa týka celkovej show bola super ! The Pastels , Celeste Buckingham … Všeobecne to bolo dobre urobené . Dievčatá boli pekné . Síce určite sú na Slovensku aj krajšie . Boli tam slečny , ktoré boli nádherné a boli aj inteligentné ( aspoň tak pôsobili ) . Niektoré sa mi až tak nepáčili ale to je vec názoru . Šaty a plavky boli skvelé a dievčatá ich skvele predviedli. Mojimi favoritkami boli 1 a 2 . Na koniec vyhrali čísla 5, 8 a víťazkou sa stalo číslo 1 .

1. vicemiss Michaela Meňkyová,

Miss Česká Republika. Miesto bolo takisto veľmi pekné . Moderátori boli výborní . Nepochybovala som o tom ani chvíľku . Celková show bolo dobrá . Miss Slovensko to podľa mňa trochu lepšie.  Ale tým nevravím , že Miss ČR to mali zlé . Veľmi sa mi tam páčila vedomostná časť . Šaty boli super . Dievčatá boli krásne . Dovolím si povedať krajšie ako Slovenky . S víťazkami som neskutočne spokojná pretože dve z nich boli mojími favoritkami a tretia nebola o nič horšia . Najviac som držala prsty 3. Jediné čo ma prekvapilo bolo , že jednej z víťaziek nesedela korunka na hlave a rozbila sa . Čo nebola chyba víťazky .

Na záver by som povedala len toľko , že som spokojná . A čo si myslíte o týchto súťažiach vy ? Ktoré víťazky boli podľa Vás krajšie ?

Píšeme si pri druhom  článku

Ahojte !

3 thoughts on “MISS 2016

  1. Kate.

    Mě se osobně víc líbilo zpracování té Slovenské Miss, ale výběr konečné Miss byl hezčí v Česku. Na Slovensku byly i hezčí, které podle mě měly zvítězit. 🙂

    Like

Pridaj komentár

